20/6/2013

踏出去

解決恐懼的唯一方法,就是面對它。未踏出去之前,我會怕、會患得患失、會左騰右騰,可是一旦我決定去馬,就勇往直前。

走出去才發現以往把自己收在牆內,牆外的世界沒有想象中危險,風光還真不錯。

要人,就有人。仍然要人。

Just ask,總會被拒絕,但即管繼續問,一定有人肯幫手。被拒絕而已,又不會死。拍拍心口,又是一條好漢(?)。

既要top down thinking,亦要bottom up action。在循環中,才會產生力量。

試吓囉,最多咪死…但又唔會真係死。

Don't forget it just a ride. 要有冒險精神,都唔駛下下咁認真嘅。

如果以我自己本身的性格,我是不會做現在做緊的事。現在的情況是人在漿糊,身不由己,就好似推金幣機嗰d金幣,比人推緊出去,但同時又唔想被推出去,賴死在邊緣位置拉扯。不過,既然心中有一股騷動(?),死就死吧! 反正我知道老天爺叫得我做,佢會包底的。

沒有留言: